|
Numer |
Tytuł |
|
Vol 7 (2022) |
Introduction |
Szczegóły
PDF (English)
|
Przemysław Łozowski, Taras Shmiher |
|
Vol 8 (2023) |
„Co za małpa, proszę pana!”, czyli o „adopcji” szympansa albo nowych wymiarach starej bio-wspólnoty |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Janusz Waligóra |
|
Vol 3 (2018) |
„Lajfstajl” rodzica blogera: kierowanie życiem czy kreowanie życia? |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Patrycja Bilińska |
|
Vol 5 (2020) |
„Polski dla każdego”. Kilka uwag na temat najstarszych podręczników do nauki języka polskiego w Czechach |
Streszczenie w języku polskim
PDF (English)
|
Renata Rusin Dybalska |
|
Vol 5 (2020) |
„Róbmy swoje!”, czyli ethos inteligencki w nowoczesnej parenezie Wojciecha Młynarskiego |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Aneta Wysocka |
|
Vol 8 (2023) |
„Swój” i „obcy”, Polak i nie-Polak w wybranych tekstach obowiązkowych i uzupełniających podstawy programowej dla szkoły podstawowej (klasy VII–VIII) |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Paweł Sporek |
|
Vol 5 (2020) |
„W domu”, czyli Antoniego Czechowa podręcznik dla rodziców |
Streszczenie w języku polskim
PDF (Русский)
|
Artur Sadecki |
|
Vol 5 (2020) |
„W nieoczekiwanych chwilach empatii” – dydaktyka uważności wobec poezji Elizabeth Bishop |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Agata Patalas |
|
Vol 7 (2022) |
Agresja językowa w komunikacji dydaktycznej (wybrane problemy) |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Danuta Krzyżyk |
|
Vol 5 (2020) |
Badanie różnic międzykulturowych między Wschodem a Zachodem poprzez wymiary kulturowe i literaturę |
Streszczenie w języku polskim
PDF (English)
|
Ivana Pondelíková (Styková) |
|
Vol 6 (2021) |
Cechy semantycznego komponentu aktywności komunikacyjnej u przedszkolaków z opóźnieniem rozwojowym |
Streszczenie w języku polskim
PDF (English)
|
Iryna Omelchenko |
|
Vol 3 (2018) |
Charakter agresji werbalnej u dzieci w wieku przedszkolnym |
Streszczenie w języku polskim
PDF (Русский)
|
Vadym Kobylchenko |
|
Vol 2 (2017) |
Ciało, emocje, rozum – raz jeszcze o mechanizmach odbioru filmu |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Bogusław Skowronek |
|
Vol 8 (2023) |
Cicha, daleka, zamknięta… O doświadczaniu przyjaźni przez szóstoklasistów podczas pandemii |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Maria Groenwald |
|
Vol 8 (2023) |
Co matematyka ma do zaoferowania humaniście? Słów kilka o matematyce i jej nauczaniu |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Tomasz Szarek |
|
Vol 8 (2023) |
Ćwiczenia praktyczne w szkole średniej w czasie pandemii oczami studentów polonistyki |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Małgorzata Gajak-Toczek |
|
Vol 5 (2020) |
Cyprian Kamil Norwid z perspektywy współczesnej szkolnej recepcji i w odbiorze lokalnego środowiska |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Wioletta Żórawska |
|
Vol 4 (2019) |
Czemu służy ocenianie na uczelni – o celach i cechach oceniania z perspektywy studentów |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Bernadeta Niesporek-Szamburska |
|
Vol 3 (2018) |
Człowiek i choroba: walka utrwalona w słowie |
Streszczenie w języku polskim
PDF (English)
|
Marzena Marczewska |
|
Vol 3 (2018) |
Definicje kognitywne osoby niepełnosprawnej intelektualnie – na wybranych przykładach |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Urszula Jęczeń, Magdalena Saj |
|
Vol 2 (2017) |
DEVELOPMENT OF PSYCHOSOCIAL COMPETENCE FOR PRETEENS WITH DEVELOPMENTAL DELAY |
Streszczenie w języku polskim
|
Tatiana Kalinina |
|
Vol 6 (2021) |
Diagnostyka parametrów sylaborytmicznej struktury mowy u dzieci przedszkolnych z zaburzeniami kompleksowymi |
Streszczenie w języku polskim
PDF (English)
|
Nataliia Babych, Kateryna Tychyna |
|
Vol 1 (2016) |
Dorobek i perspektywy polskiej surdologopedii |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Zdzisław Marek Kurkowski |
|
Vol 7 (2022) |
Doświadczenie pandemii COVID-19 w narracjach studentek pedagogiki |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Iryna Durkalevych |
|
Vol 7 (2022) |
Dydaktyczny dwugłos, czyli o związkach praktyki i teorii |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Anita Gis |
|
1 - 25 z 188 elementów |
1 2 3 4 5 6 7 8 > >> |