|
Выпуск |
Название |
|
Том 9 (2024) |
Kreacje kobiecych bohaterek w „Nauczycielu” i „Przy niedzieli” Wacława Berenta |
Аннотация
|
Iwona E. Rusek |
|
Том 9 (2024) |
How to Design an Online Course Creating a Strong Sense of Teacher Presence |
Аннотация
PDF (English)
|
Yuliya Asotska-Wierzba |
|
Том 8 (2023) |
Homo faber w (glotto)dydaktyce polonistycznej. O twórczym wykorzystaniu wzoru i roli nauczyciela |
Аннотация
|
Maria Wacławek |
|
Том 6 (2021) |
Możliwości terapeutyczne literatury dla dzieci i młodzieży w pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych |
Аннотация
|
Dorota Karkut |
|
Том 5 (2020) |
O potrzebie zachowań etycznych we współczesnej edukacji |
Аннотация
|
Małgorzata Karwatowska |
|
Том 4 (2019) |
Ocenianie w szkole jako komunikacja interakcyjna |
Аннотация
|
Iwona Morawska |
|
Том 4 (2019) |
Literacy in Hungary – a Short Report Based on the Results of Literacy Projects |
Аннотация
PDF (English)
|
Ildikó Szabó |
|
Том 3 (2018) |
Zmierzch zawodu nauczyciela czy niedookreśloność potrzeb społeczeństwa ponowoczesnego? |
Аннотация
|
Jolanta Fiszbak |
|
Том 3 (2018) |
Forming Democratic Citizenship of a Teacher in the System of Higher Pedagogical Education |
Аннотация
PDF (English)
|
Volodymyr Pogrebnyak |
|
1 - 9 из 9 результатов |
|