Nowe media w szkole podstawowej
Streszczenie w języku polskim
Słowa kluczowe
Pełny tekst:
PDFBibliografia
Baron-Polańczyk E., 2012, Model kompetencji informacyjnych w zakresie wykorzystania ICT.W: T. Lewowicki, B. Siemieniecki (red.), Nowe media w edukacji. Toruń, Wydawnictwo Adam Marszałek.
Furmanek W., 1999, Nowe technologie informacyjne w edukacji. Zielona Góra, Lubuskie Towarzystwo Naukowe.
Hojnacki L., 2013a, Cyfrowych tubylców trzeba uczyć inaczej. Dlaczego i jak – wprowadzenie. W: P. Plichta, J. Pyżalski (red.), Wychowanie i kształtowanie w erze cyfrowej. Łódź, Regionalne Centrum Polityki Społecznej.
Hojnacki L.(red.), 2013b, Mobilna edukacja. (R)ewolucja w nauczaniu – poradnik dla edukatorów. Warszawa, Think Global.
Jędrzejko M., Morańska D., 2013, Pułapki współczesności, część I: Cyfrowi tubylcy – socjopedagogiczne aspekty nowych technologii cyfrowych. Dąbrowa Górnicza–Warszawa, Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR.
Prensky M., 2001, Digital Natives, Digital Immigrants, opublikowano: http://www.marcprensky.com/writing/Prensky%20-%20Digital%20Natives,%20Digital%20 Immigrants%20-%20Part1.pdf [dostęp: 25.08.2015].
Puentedura R. R., 2014, SAMR.A contextualized introduction, opublikowano: http:// www.hippasus.com/rrpweblog/archives/2014/01/15/SAMRABriefContextual-izedIntroduction.pdf [dostęp: 19.08.2015].
Sysło M. M., 2009, E-learning w szkole, „E-mentor”, nr 1 (28) opublikowano: http://www.e-mentor.edu.pl/artykul/index/numer/28/id/611[dostęp: 26.08.2015].
Wrońska M., 2012, Nowoczesność wieloznaczna edukacji współczesnego adolescenta – wieloznaczność nowoczesna pracy nauczyciela. W: W. Skrzydlewski (red.), Media–edukacja–kultura: w stronę edukacji medialnej. Poznań, Wydawnictwo UR.
DOI: http://dx.doi.org/10.17951/lrp.2017.36.1.223
Data publikacji: 2018-01-15 12:37:30
Data złożenia artykułu: 2018-01-15 11:26:26
Statystyki
Wskaźniki
Prawa autorskie (c) 2018 Agata Banasik
Powyższa praca jest udostępniana na lcencji Creative Commons Attribution 4.0 International License.