|
Numer |
Tytuł |
|
Vol 39, No 3 (2020): Uwarunkowania przemian w edukacji, redakcja naukowa: Jolanta Andrzejewska |
Edukacja oparta na neurofaktach – wstępna analiza nowego protokołu badawczego opartego na metodologii pedagogiki i medycyny |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Małgorzata Chojak |
|
Vol 37, No 1 (2018) |
Idea edukacji emancypacyjnej w propozycjach studentek pedagogiki wczesnoszkolnej |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Barbara Dudel |
|
Vol 36, No 1 (2017) |
Nauczycielskie transgresje w edukacji elementarnej |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Wiga Bednarkowa, Marta Miłoń |
|
Vol 42, No 1 (2023) |
Wartości demokratyczne w edukacji wczesnoszkolnej. Analiza podstawy programowej dla pierwszego etapu edukacyjnego |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Natalia Stek-Łopatka |
|
Vol 40, No 1 (2021) |
Praca domowa w opinii uczniów klas I-III i ich rodziców |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Katarzyna Maria Błażejewska |
|
Vol 39, No 3 (2020): Uwarunkowania przemian w edukacji, redakcja naukowa: Jolanta Andrzejewska |
Przymioty osoby ludzkiej – implikacje dla edukacji wczesnoszkolnej |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Marta Stanisława Buk-Cegiełka |
|
Vol 37, No 1 (2018) |
Szanse wychowania ku wartościom w aktualnej podstawie programowej w świetle integralnego rozwoju dziecka w młodszym wieku szkolnym |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Marta Buk-Cegiełka |
|
Vol 36, No 1 (2017) |
Zrównoważony rozwój inspiracją dla zmian w edukacji wczesnoszkolnej |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Ewa Szadzińska |
|
Vol 34, No 2 (2015) |
Zainteresowania czytelnicze dzieci w wieku wczesnoszkolnym |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Krzysztof Kruszko |
|
Vol 34, No 2 (2015) |
Kształcenie w grupie zróżnicowanej wiekowo w edukacji wczesnoszkolnej – zarys koncepcji |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Ryszard Pęczkowski |
|
1 - 10 z 10 elementów |
|