|
Numéro |
Titre |
|
Vol. 3 (2018) |
Literatura jako „głos Innego” w przestrzeni edukacyjnej |
Résumé
|
Iwona Morawska |
|
Vol. 3 (2018) |
Słowa czytane, pisane, audiowizualne. Stan edukacji filmowej w szkole ponadgimnazjalnej |
Résumé
|
Elżbieta Kotarba |
|
Vol. 2 (2017) |
Ideas of Citizenship and Citizenship Education in Canada |
Résumé
PDF (English)
|
Volodymyr Pogrebnyak |
|
Vol. 1 (2016) |
Edukacja logopedyczna – potrzeby i preferencje zawodowe słuchaczy studiów podyplomowych |
Résumé
|
Aneta Domagała, Urszula Mirecka, Ewa Muzyka-Furtak |
|
Vol. 1 (2016) |
Edukacja logopedów w UMCS. Historia – teraźniejszość – przyszłość |
Résumé
|
Tomasz Woźniak |
|
Vol. 1 (2016) |
The NetQues Project: Process, Outcomes and Beyond |
Résumé
PDF (English)
|
Aileen Patterson |
|
Vol. 4 (2019) |
Формирование самооценки студентов как условие профессионального становления логопеда |
Résumé
|
Nataliia Babych, Kateryna Tychyna |
|
Vol. 6 (2021) |
L’enseignement préscolaire à Madagascar : État des lieux et défi au développement au XXIème siècle |
Résumé
PDF
|
Andrianasy Angelo Djistera |
|
Vol. 6 (2021) |
METAFOtogRAfia: refleksje o powiązaniach myśli i zdjęć |
Résumé
|
Justyna Hanna Budzik |
|
Vol. 5 (2020) |
Postać literacka jako przedmiot rozmyślań aksjologicznych |
Résumé
|
Danuta Łazarska |
|
Vol. 6 (2021) |
Szkolna scena edukacji. Martwe archiwum czy ucieleśniana pamięć? |
Résumé
|
Martyna Dziubałtowska-Woźniak |
|
Vol. 6 (2021) |
Poezja po 1989 roku i jej konteksty w edukacji polonistycznej |
Résumé
|
Elżbieta Mazur |
|
Vol. 7 (2022) |
Szkoła jako przestrzeń budowania relacji wspólnotowych |
Résumé
|
Barbara Myrdzik |
|
Vol. 7 (2022) |
Jak pomóc dziecku w nauce czytania? Propozycje rozwiązań dydaktycznych |
Résumé
|
Magdalena Marzec-Jóźwicka |
|
Vol. 7 (2022) |
Egzystencjalne spojrzenie na „Opowiadania Muminków”. Filozoficzny komentarz do „Muminków. Droga do dojrzałości” Olgi Tokarczuk |
Résumé
|
Ewelina Zygan |
|
Vol. 7 (2022) |
Dydaktyczny dwugłos, czyli o związkach praktyki i teorii |
Résumé
|
Anita Gis |
|
26 - 41 de 41 éléments |
<< < 1 2 |