Numéro | Titre | |
Vol. 8 (2023) | Dydaktyka humanistyczna – między solidarnością a sprzeciwem | Résumé PDF (Język Polski) |
Maria Kwiatkowska-Ratajczak | ||
Vol. 1 (2016) | Dyslalia obwodowa jako przedmiot kształcenia logopedycznego. Rekonesans zagadnień | Résumé PDF (Język Polski) |
Danuta Pluta-Wojciechowska | ||
Vol. 1 (2016) | Dysleksja rozwojowa – wiedza i doświadczenia własne przyszłych logopedów | Résumé PDF (Język Polski) |
Aneta Domagała, Urszula Mirecka, Ewa Muzyka-Furtak | ||
Vol. 4 (2019) | Działania pozorne w ewaluacji w obszarze szkolnictwa wyższego | Résumé PDF (Język Polski) |
Sylwia Jaskuła | ||
Vol. 6 (2021) | Dzieci „toksycznych rodziców”. Próba interpretacji „Niepocieszonego” Kazuo Ishiguro | Résumé PDF (Język Polski) |
Barbara Myrdzik | ||
Vol. 6 (2021) | Dziecko wiejskie na tle polskiego dyskursu edukacyjnego dwudziestolecia międzywojennego, czyli o mniej znanym przyczynku do regionalizmu w szkole | Résumé PDF (Język Polski) |
Anna Mlekodaj | ||
Vol. 5 (2020) | Dziesięć obligacji polonistycznej dydaktyki XXI wieku | Résumé PDF (Język Polski) |
Anna Ślósarz | ||
Vol. 7 (2022) | Educational Policy of Higher Educational Institutions in the Self-Proclaimed State of Russian “Near Abroad”: The Case Study of the Pridnestrovian Moldavian Republic (Transnistria) | Résumé PDF (English) |
Keiji Sato | ||
Vol. 1 (2016) | Edukacja logopedów w UMCS. Historia – teraźniejszość – przyszłość | Résumé PDF (Język Polski) |
Tomasz Woźniak | ||
Vol. 1 (2016) | Edukacja logopedyczna – potrzeby i preferencje zawodowe słuchaczy studiów podyplomowych | Résumé PDF (Język Polski) |
Aneta Domagała, Urszula Mirecka, Ewa Muzyka-Furtak | ||
Vol. 5 (2020) | Edukacja polonistyczna wobec kryzysu klimatycznego – rozpoznania i rekomendacje dydaktyczne | Résumé PDF (Język Polski) |
Magdalena Ochwat | ||
Vol. 2 (2017) | Edukacja regionalna szkołą pozytywnych emocji | Résumé PDF (Język Polski) |
Anna Mlekodaj | ||
Vol. 7 (2022) | Egzystencjalne spojrzenie na „Opowiadania Muminków”. Filozoficzny komentarz do „Muminków. Droga do dojrzałości” Olgi Tokarczuk | Résumé PDF (Język Polski) |
Ewelina Zygan | ||
Vol. 2 (2017) | Emocje negatywne w przekładzie na podstawie Świerszcza za kominem Charlesa Dickensa i jego polskich tłumaczeń | Résumé PDF (Język Polski) |
Anna Dybiec | ||
Vol. 2 (2017) | Emocje w narracjach o Zagładzie. Przykład powieści Idy Fink "Podróż" | Résumé PDF (Język Polski) |
Ewa Jaskóła | ||
Vol. 5 (2020) | Escape from Etymology? A Corpus Study of Polish Adjectival Intensifiers | Résumé PDF (English) |
Katarzyna Dziwirek | ||
Vol. 4 (2019) | Évolution et enjeux de l’enseignement supérieur à Madagascar | Résumé PDF |
Andrianasy Angelo Djistera | ||
Vol. 4 (2019) | Ewaluacja jakościowa w konsensualnym kształceniu humanistycznym | Résumé PDF (Język Polski) |
Magdalena Stoch | ||
Vol. 4 (2019) | Ewaluacja użyteczna. „Standardy ewaluacji” jako narzędzie wsparcia realizowanych badań | Résumé PDF (Język Polski) |
Jakub Wróblewski | ||
Vol. 3 (2018) | Exotic Cuisine in a Translatological Context | Résumé PDF (English) |
Ivana Styková | ||
Vol. 5 (2020) | Exploring Intercultural Differences between East and West throughout Cultural Dimensions and Literature | Résumé PDF (English) |
Ivana Pondelíková (Styková) | ||
Vol. 3 (2018) | Forming Democratic Citizenship of a Teacher in the System of Higher Pedagogical Education | Résumé PDF (English) |
Volodymyr Pogrebnyak | ||
Vol. 5 (2020) | Grawitacja lektury. O (możliwym) sprzężeniu filologii i pedagogiki | Résumé PDF (Język Polski) |
Krzysztof Maliszewski | ||
Vol. 8 (2023) | Homo faber w (glotto)dydaktyce polonistycznej. O twórczym wykorzystaniu wzoru i roli nauczyciela | Résumé PDF (Język Polski) |
Maria Wacławek | ||
Vol. 6 (2021) | Humanistyka ekologiczna w edukacji polonistycznej, czyli o zielonym czytaniu legend o jeziorze Gopło | Résumé PDF (Język Polski) |
Bernadeta Niesporek-Szamburska | ||
26 - 50 de 188 éléments | << < 1 2 3 4 5 6 7 8 > >> |