Выпуск | Название | |
Том 1 (2016) | Dorobek i perspektywy polskiej surdologopedii | Аннотация PDF (Język Polski) |
Zdzisław Marek Kurkowski | ||
Том 7 (2022) | Doświadczenie pandemii COVID-19 w narracjach studentek pedagogiki | Аннотация PDF (Język Polski) |
Iryna Durkalevych | ||
Том 7 (2022) | Dydaktyczny dwugłos, czyli o związkach praktyki i teorii | Аннотация PDF (Język Polski) |
Anita Gis | ||
Том 8 (2023) | Dydaktyka humanistyczna – między solidarnością a sprzeciwem | Аннотация PDF (Język Polski) |
Maria Kwiatkowska-Ratajczak | ||
Том 1 (2016) | Dyslalia obwodowa jako przedmiot kształcenia logopedycznego. Rekonesans zagadnień | Аннотация PDF (Język Polski) |
Danuta Pluta-Wojciechowska | ||
Том 1 (2016) | Dysleksja rozwojowa – wiedza i doświadczenia własne przyszłych logopedów | Аннотация PDF (Język Polski) |
Aneta Domagała, Urszula Mirecka, Ewa Muzyka-Furtak | ||
Том 4 (2019) | Działania pozorne w ewaluacji w obszarze szkolnictwa wyższego | Аннотация PDF (Język Polski) |
Sylwia Jaskuła | ||
Том 6 (2021) | Dzieci „toksycznych rodziców”. Próba interpretacji „Niepocieszonego” Kazuo Ishiguro | Аннотация PDF (Język Polski) |
Barbara Myrdzik | ||
Том 6 (2021) | Dziecko wiejskie na tle polskiego dyskursu edukacyjnego dwudziestolecia międzywojennego, czyli o mniej znanym przyczynku do regionalizmu w szkole | Аннотация PDF (Język Polski) |
Anna Mlekodaj | ||
Том 5 (2020) | Dziesięć obligacji polonistycznej dydaktyki XXI wieku | Аннотация PDF (Język Polski) |
Anna Ślósarz | ||
Том 7 (2022) | Educational Policy of Higher Educational Institutions in the Self-Proclaimed State of Russian “Near Abroad”: The Case Study of the Pridnestrovian Moldavian Republic (Transnistria) | Аннотация PDF (English) |
Keiji Sato | ||
Том 1 (2016) | Edukacja logopedów w UMCS. Historia – teraźniejszość – przyszłość | Аннотация PDF (Język Polski) |
Tomasz Woźniak | ||
Том 1 (2016) | Edukacja logopedyczna – potrzeby i preferencje zawodowe słuchaczy studiów podyplomowych | Аннотация PDF (Język Polski) |
Aneta Domagała, Urszula Mirecka, Ewa Muzyka-Furtak | ||
Том 5 (2020) | Edukacja polonistyczna wobec kryzysu klimatycznego – rozpoznania i rekomendacje dydaktyczne | Аннотация PDF (Język Polski) |
Magdalena Ochwat | ||
Том 2 (2017) | Edukacja regionalna szkołą pozytywnych emocji | Аннотация PDF (Język Polski) |
Anna Mlekodaj | ||
Том 7 (2022) | Egzystencjalne spojrzenie na „Opowiadania Muminków”. Filozoficzny komentarz do „Muminków. Droga do dojrzałości” Olgi Tokarczuk | Аннотация PDF (Język Polski) |
Ewelina Zygan | ||
Том 2 (2017) | Emocje negatywne w przekładzie na podstawie Świerszcza za kominem Charlesa Dickensa i jego polskich tłumaczeń | Аннотация PDF (Język Polski) |
Anna Dybiec | ||
Том 2 (2017) | Emocje w narracjach o Zagładzie. Przykład powieści Idy Fink "Podróż" | Аннотация PDF (Język Polski) |
Ewa Jaskóła | ||
Том 5 (2020) | Escape from Etymology? A Corpus Study of Polish Adjectival Intensifiers | Аннотация PDF (English) |
Katarzyna Dziwirek | ||
Том 4 (2019) | Evolution and Challenges of Higher Education in Madagascar | Аннотация PDF (Français (France)) |
Andrianasy Angelo Djistera | ||
Том 4 (2019) | Ewaluacja jakościowa w konsensualnym kształceniu humanistycznym | Аннотация PDF (Język Polski) |
Magdalena Stoch | ||
Том 4 (2019) | Ewaluacja użyteczna. „Standardy ewaluacji” jako narzędzie wsparcia realizowanych badań | Аннотация PDF (Język Polski) |
Jakub Wróblewski | ||
Том 5 (2020) | Exploring Intercultural Differences between East and West throughout Cultural Dimensions and Literature | Аннотация PDF (English) |
Ivana Pondelíková (Styková) | ||
Том 5 (2020) | Glottodydaktyka kulturowa za granicą – kilka uwag z praktyki nauczania | Аннотация PDF (Język Polski) |
Kinga Siatkowska-Callebat | ||
Том 5 (2020) | Grawitacja lektury. O (możliwym) sprzężeniu filologii i pedagogiki | Аннотация PDF (Język Polski) |
Krzysztof Maliszewski | ||
26 - 50 из 188 результатов | << < 1 2 3 4 5 6 7 8 > >> |