|
Numéro |
Titre |
|
Vol. 5 (2020) |
Rehabilitacja starości. Glottogeragogika jako wyzwanie wobec ageizmu |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Dariusz Piechota |
|
Vol. 7 (2022) |
Relacje międzyludzkie w zmaterializowanym świecie, czyli wizerunki dam modnych w polskich komediach oświeceniowych |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Beata Strzępek-Leśniak |
|
Vol. 7 (2022) |
Relations interpersonnelles et esthétique des liens conjugaux alternatifs dans « Lointaines sont les rives du destin » de Kama Kamanda |
Résumé
PDF
|
Pierre Suzanne Eyenga Onana |
|
Vol. 5 (2020) |
Sentymentalny wymiar „napoleońskich” wspomnień Franciszka Wiktora Dmochowskiego |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Artur Timofiejew |
|
Vol. 7 (2022) |
Shaping the Digital Identity in Slovak Academic Environment: From Emergency Remote Teaching (ERT) to Effective Online Teaching |
Résumé
PDF (English)
|
Ivana Pondelíková, Tatiana Tökölyová |
|
Vol. 3 (2018) |
Słowa czytane, pisane, audiowizualne. Stan edukacji filmowej w szkole ponadgimnazjalnej |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Elżbieta Kotarba |
|
Vol. 7 (2022) |
Social distancing w kontekście pandemii COVID-19. Analiza wizualnych przedstawień terminu |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Ewa Głażewska |
|
Vol. 8 (2023) |
Solidarność, wspólnota i etyka w kontekście humanistyki zaangażowanej (współczesne powieści historyczne dla młodego odbiorcy jako przykłady literatury sprawczej) |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Dorota Michułka |
|
Vol. 3 (2018) |
Sprawozdanie z III Kongresu Dydaktyki Polonistycznej „Polonistyka i świat wartości. Edukacja polonistyczna jako wartość”, 22–25 listopada 2017 roku, Lublin |
Détails
PDF (Język Polski)
|
Sebastian Biadun |
|
Vol. 3 (2018) |
Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „Język jako narzędzie opisywania, opowiadania i objaśniania świata”, 27–29 maja 2018 roku, Białka |
Détails
PDF (Język Polski)
|
Izabela Puchala |
|
Vol. 5 (2020) |
Stawanie się człowieka pogranicza |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Renata M. Sigva |
|
Vol. 6 (2021) |
Stereotypowe cechy „wzorcowego” Polaka i „wzorcowego” Ukraińca w kręgu wartości współczesnej młodzieży w Polsce |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Olga Fyłypec |
|
Vol. 3 (2018) |
Stories Behind Words of Emotions: Ways to Assess the 1076 Kyivan Literary Monument in Contemporary Ukrainian and English Translations |
Résumé
PDF (English)
|
Taras Shmiher |
|
Vol. 3 (2018) |
Strona tytułowa i spis treści |
Détails
PDF (Język Polski)
|
Redaktor Naukowy |
|
Vol. 7 (2022) |
Szkoła jako przestrzeń budowania relacji wspólnotowych |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Barbara Myrdzik |
|
Vol. 6 (2021) |
Szkolna scena edukacji. Martwe archiwum czy ucieleśniana pamięć? |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Martyna Dziubałtowska-Woźniak |
|
Vol. 2 (2017) |
Teaching Affects in French as a Foreign Language. A Trial focusing on Intensifiers in Collocations |
Résumé
PDF (English)
|
Cristelle Cavalla |
|
Vol. 2 (2017) |
The “I–the Other” (“I–the Other Self”) Relation in the Deliberated Communicative Activity Genesis |
Résumé
PDF (English)
|
Iryna Omelchenko |
|
Vol. 8 (2023) |
The Humanizing Power of Narrative in Academic EFL Teaching as Response to COVID-19 Post-pandemic Education Challenges |
Résumé
PDF (English)
|
Aleksandra Łukaszyk-Spryszak, Anna Sańczyk-Cruz |
|
Vol. 4 (2019) |
The Introduction of Reformation of Liberal Arts Education for Dental Students: A Case Example of Health Sciences University of Hokkaido |
Résumé
PDF (English)
|
Keiji Sato |
|
Vol. 1 (2016) |
The Multifaceted Role of Speech-Language Pathologists in the USA |
Résumé
PDF (English)
|
Lemmietta McNeilly |
|
Vol. 1 (2016) |
The NetQues Project: Process, Outcomes and Beyond |
Résumé
PDF (English)
|
Aileen Patterson |
|
Vol. 1 (2016) |
The Position of Speech and Language Therapy in the Transforming System of (Not Only) Special Needs Education and Intervention |
Résumé
PDF (English)
|
Kateřina Vitásková |
|
Vol. 3 (2018) |
The Psychological Mechanisms for Implementation of the Reflective Component of Preschoolers’ Deliberated Communicative Activities |
Résumé
PDF (English)
|
Iryna Omelchenko |
|
Vol. 1 (2016) |
The Role of Competency-Based Occupational Standards in Speech Pathology Education and Governance in Australia |
Résumé
PDF (English)
|
Lindy McAllister |
|
126 - 150 de 188 éléments |
<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 > >> |