|
Numéro |
Titre |
|
Vol. 8 (2023) |
Przestrzenie obojętności. Literatura i edukacja przeciw pogardzie |
Résumé
|
Anna Janus-Sitarz |
|
Vol. 8 (2023) |
„Swój” i „obcy”, Polak i nie-Polak w wybranych tekstach obowiązkowych i uzupełniających podstawy programowej dla szkoły podstawowej (klasy VII–VIII) |
Résumé
|
Paweł Sporek |
|
Vol. 8 (2023) |
Ćwiczenia praktyczne w szkole średniej w czasie pandemii oczami studentów polonistyki |
Résumé
|
Małgorzata Gajak-Toczek |
|
Vol. 8 (2023) |
O pożytkach badań posthumanistycznych dla dydaktyki polonistycznej |
Résumé
|
Maciej Wróblewski |
|
Vol. 8 (2023) |
Jacka Kaczmarskiego wizja świata i człowieka (na przykładzie piosenki „Wojna postu z karnawałem”) |
Résumé
|
Aleksandra Nowak |
|
Vol. 8 (2023) |
Co matematyka ma do zaoferowania humaniście? Słów kilka o matematyce i jej nauczaniu |
Résumé
|
Tomasz Szarek |
|
Vol. 3 (2018) |
Forming Democratic Citizenship of a Teacher in the System of Higher Pedagogical Education |
Résumé
PDF (English)
|
Volodymyr Pogrebnyak |
|
Vol. 2 (2017) |
Edukacja regionalna szkołą pozytywnych emocji |
Résumé
|
Anna Mlekodaj |
|
Vol. 6 (2021) |
Podejście inkluzyjne w nauczaniu uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych – szansa na zmianę polskiej szkoły |
Résumé
|
Zofia Pomirska |
|
Vol. 8 (2023) |
La langue française et la coopération internationale dans le système éducatif malgache |
Résumé
PDF
|
Andrianasy Angelo Djistera |
|
Vol. 1 (2016) |
Competency-based Education in Communication Sciences and Disorders: The Proposal of a New Curriculum |
Résumé
PDF (English)
|
Haydée F. Wertzner, Fernanda Dreux M. Fernandes |
|
Vol. 4 (2019) |
Évolution et enjeux de l’enseignement supérieur à Madagascar |
Résumé
PDF
|
Andrianasy Angelo Djistera |
|
Vol. 4 (2019) |
The Introduction of Reformation of Liberal Arts Education for Dental Students: A Case Example of Health Sciences University of Hokkaido |
Résumé
PDF (English)
|
Keiji Sato |
|
Vol. 5 (2020) |
O potrzebie zachowań etycznych we współczesnej edukacji |
Résumé
|
Małgorzata Karwatowska |
|
Vol. 5 (2020) |
Grawitacja lektury. O (możliwym) sprzężeniu filologii i pedagogiki |
Résumé
|
Krzysztof Maliszewski |
|
Vol. 5 (2020) |
Postać literacka jako przedmiot rozmyślań aksjologicznych |
Résumé
|
Danuta Łazarska |
|
Vol. 5 (2020) |
Mnemosyne w muzeum i w szkole |
Résumé
|
Marta Rusek |
|
Vol. 6 (2021) |
Olsztyn jako mała ojczyzna w grach planszowych dla dzieci – na przykładzie historycznej gry niemieckiej oraz polskich gier współczesnych |
Résumé
|
Barbara Sapała, Małgorzata Sławińska |
|
Vol. 6 (2021) |
L’enseignement préscolaire à Madagascar : État des lieux et défi au développement au XXIème siècle |
Résumé
PDF
|
Andrianasy Angelo Djistera |
|
Vol. 6 (2021) |
METAFOtogRAfia: refleksje o powiązaniach myśli i zdjęć |
Résumé
|
Justyna Hanna Budzik |
|
Vol. 6 (2021) |
Szkolna scena edukacji. Martwe archiwum czy ucieleśniana pamięć? |
Résumé
|
Martyna Dziubałtowska-Woźniak |
|
Vol. 3 (2018) |
Literatura jako „głos Innego” w przestrzeni edukacyjnej |
Résumé
|
Iwona Morawska |
|
Vol. 7 (2022) |
Szkoła jako przestrzeń budowania relacji wspólnotowych |
Résumé
|
Barbara Myrdzik |
|
Vol. 7 (2022) |
Egzystencjalne spojrzenie na „Opowiadania Muminków”. Filozoficzny komentarz do „Muminków. Droga do dojrzałości” Olgi Tokarczuk |
Résumé
|
Ewelina Zygan |
|
Vol. 7 (2022) |
Dydaktyczny dwugłos, czyli o związkach praktyki i teorii |
Résumé
|
Anita Gis |
|
1 - 25 de 34 éléments |
1 2 > >> |