|
Numéro |
Titre |
|
Vol. 8 (2023) |
The Humanizing Power of Narrative in Academic EFL Teaching as Response to COVID-19 Post-pandemic Education Challenges |
Résumé
PDF (English)
|
Aleksandra Łukaszyk-Spryszak, Anna Sańczyk-Cruz |
|
Vol. 7 (2022) |
Shaping the Digital Identity in Slovak Academic Environment: From Emergency Remote Teaching (ERT) to Effective Online Teaching |
Résumé
PDF (English)
|
Ivana Pondelíková, Tatiana Tökölyová |
|
Vol. 8 (2023) |
Ćwiczenia praktyczne w szkole średniej w czasie pandemii oczami studentów polonistyki |
Résumé
|
Małgorzata Gajak-Toczek |
|
Vol. 6 (2021) |
Podejście międzykulturowe w nauczaniu języka polskiego jako obcego w Chinach |
Résumé
|
Jagna Malejka |
|
Vol. 6 (2021) |
Poezja po 1989 roku i jej konteksty w edukacji polonistycznej |
Résumé
|
Elżbieta Mazur |
|
Vol. 6 (2021) |
Literatura jako nauka pomocnicza w nauczaniu geografii |
Résumé
|
Ireneusz Gielata |
|
Vol. 6 (2021) |
Problemy edukacyjne nastolatków podczas zdalnego nauczania |
Résumé
|
Aleksandra Araszkiewicz |
|
Vol. 3 (2018) |
Zmierzch zawodu nauczyciela czy niedookreśloność potrzeb społeczeństwa ponowoczesnego? |
Résumé
|
Jolanta Fiszbak |
|
Vol. 1 (2016) |
The NetQues Project: Process, Outcomes and Beyond |
Résumé
PDF (English)
|
Aileen Patterson |
|
1 - 9 de 9 éléments |
|