|
Выпуск |
Название |
|
Том 4 (2019) |
Czemu służy ocenianie na uczelni – o celach i cechach oceniania z perspektywy studentów |
Аннотация
|
Bernadeta Niesporek-Szamburska |
|
Том 4 (2019) |
Ocenianie w szkole jako komunikacja interakcyjna |
Аннотация
|
Iwona Morawska |
|
Том 4 (2019) |
O kształtowaniu umiejętności wartościowania nie tylko w procesie edukacji polonistycznej |
Аннотация
|
Barbara Myrdzik |
|
Том 4 (2019) |
Ocenianie w szkole wyższej w świetle tekstów prawno-administracyjnych |
Аннотация
|
Ewa Szkudlarek-Śmiechowicz |
|
Том 4 (2019) |
Instrumente für die Reflexion. Zur Funktion und Erstellung von Reflexionsinstrumenten im universitären Kontext |
Аннотация
|
Ilona Feld-Knapp, Alessa Weimann |
|
Том 4 (2019) |
Формирование самооценки студентов как условие профессионального становления логопеда |
Аннотация
PDF
|
Nataliia Babych, Kateryna Tychyna |
|
Том 4 (2019) |
Ocenianie umiejętności pisania dłuższych wypowiedzi |
Аннотация
|
Aleksandra Araszkiewicz |
|
Том 3 (2018) |
Stories Behind Words of Emotions: Ways to Assess the 1076 Kyivan Literary Monument in Contemporary Ukrainian and English Translations |
Аннотация
PDF (English)
|
Taras Shmiher |
|
1 - 8 из 8 результатов |
|