|
Numer |
Tytuł |
|
Vol 37, No 3 (2018): Redaktor tomu: Anna Bieganowska-Skóra |
Wartości edukacyjne: potoczne poglądy i perspektywy dla współczesnej szkoły |
Streszczenie w języku polskim
|
Liliya Morska |
|
Vol 37, No 1 (2018) |
Introcepcja wartości moralnych jako zadanie i wyzwanie dla nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Krystyna Chałas, Ewelina Winiarczyk |
|
Vol 37, No 3 (2018): Redaktor tomu: Anna Bieganowska-Skóra |
Orientacja przyszłych nauczycieli oparta na wartościach humanistycznych i zawodowych |
Streszczenie w języku polskim
|
Leonid Orshanskyі |
|
Vol 35, No 3 (2016) |
Wartości osobiste preferowane przez młodzież gimnazjalną a wybrane wskaźniki socjodemograficzne |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Magdalena Anna Boczkowska |
|
Vol 35, No 3 (2016) |
Związek poczucia koherencji z system wartości u osób z zaburzeniami odżywiania |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Anna Wiatrowska |
|
Vol 35, No 3 (2016) |
Wartości w pracy zawodowej nauczycieli – w świetle badań empirycznych |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Wanda Dróżka |
|
Vol 35, No 1 (2016) |
Wartości życiowe studentów wychowania fizycznego jako element ich kompetencji wychowawczych |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Anna Brojek, Maria Anna Turosz, Anna Bochenek |
|
Vol 35, No 1 (2016) |
Mistrz i Małgorzata źródłem inspiracji w kształtowaniu wartości w procesie wychowania |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Marzena Okrasa, Ekaterina Skakowska |
|
Vol 35, No 1 (2016) |
Wartości preferowane przez studentów Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Jana Kochanowskiego Filii w Piotrkowie Trybunalskim – w świetle badań empirycznych |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Andrzej Felchner, Katarzyna Gal, Kamila Jakubczak-Krawczyńska |
|
Vol 35, No 2 (2016) |
Interpretacja wartości i norm społecznych przez młodzież - analiza porównawcza |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Janina Florczykiewicz |
|
Vol 36, No 1 (2017) |
Postrzeganie siebie przez jedynaków i dzieci mające rodzeństwo |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Emilia Całczyńska |
|
Vol 36, No 1 (2017) |
Edukacja wczesnoszkolna w procesie zmiany. Dyskurs standardów czy dyskurs wartości? |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Józefa Bałachowicz |
|
Vol 37, No 3 (2018): Redaktor tomu: Anna Bieganowska-Skóra |
Wartości „mieć”, „być” wśród uczniów szkół ponadgimnazjalnych |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Ilona Szostak-Jośko |
|
Vol 36, No 3 (2017) |
Międzykulturowe konteksty edukacji religijnej – problem otwartej tożsamości religijnej |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Aniela Różańska |
|
Vol 36, No 3 (2017) |
Inny w aksjologicznej przestrzeni wychowania |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Agata Cudowska |
|
Vol 34, No 2 (2015) |
Wychowanie na lekcjach przedmiotów przyrodniczych i techniki |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Wojciech Błażejewski |
|
Vol 37, No 4 (2018) |
Wartości w pracy nauczyciela montessoriańskiego i tradycyjnego. Badania porównawcze |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Karolina Anna Zoszak-Łoskot |
|
Vol 39, No 2 (2020): Człowiek – wartości – wychowanie, redakcja naukowa: Teresa Zubrzycka-Maciąg, Magdalena Barabas, Joanna Wrótniak |
Wartości w rodzinie zaczerpnięte od dzieci |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Grzegorz Godawa |
|
Vol 39, No 4 (2020): Teoretyczne konteksty praktyki pedagogicznej, redakcja naukowa: Dorota Pankowska, Andrzej Chudnicki |
Aksjologiczny kontekst procesu dewiacji zachowania u dorastających |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Sylwia Opozda-Suder, Barbara Ostafińska-Molik |
|
Vol 39, No 2 (2020): Człowiek – wartości – wychowanie, redakcja naukowa: Teresa Zubrzycka-Maciąg, Magdalena Barabas, Joanna Wrótniak |
Skłonność do martwienia się, poczucie własnej wartości i subiektywna jakość życia u dzieci z rodzin wielodzietnych |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Oktawia Agnieszka Zalewska |
|
Vol 39, No 2 (2020): Człowiek – wartości – wychowanie, redakcja naukowa: Teresa Zubrzycka-Maciąg, Magdalena Barabas, Joanna Wrótniak |
Wokół wartości współczesnej młodzieży |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Joanna Smyła |
|
Vol 39, No 2 (2020): Człowiek – wartości – wychowanie, redakcja naukowa: Teresa Zubrzycka-Maciąg, Magdalena Barabas, Joanna Wrótniak |
The personal aspect of the moral and axiological upbringing of children and adolescents |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Teresa Zubrzycka-Maciąg, Piotr Goliszek |
|
Vol 39, No 3 (2020): Uwarunkowania przemian w edukacji, redakcja naukowa: Jolanta Andrzejewska |
Przymioty osoby ludzkiej – implikacje dla edukacji wczesnoszkolnej |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Marta Stanisława Buk-Cegiełka |
|
Vol 40, No 1 (2021) |
Historia kształtowania systemu wartości w ujęciu ukraińskiej nauki |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Olena Bocharova |
|
Vol 40, No 2 (2021) |
Wartości muzyki współczesnej w kontekście treści szkolnej edukacji |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Mirosław Grusiewicz |
|
1 - 25 z 28 elementów |
1 2 > >> |