Numer | Tytuł | |
Vol 6 (2021) | Traumatyzować czy tabuizować? Narracje holokaustowe w literaturze dziecięcej | Streszczenie w języku polskim PDF |
Krzysztof Rybak | ||
Vol 8 (2023) | Tryptyk przekorny z ideologicznymi przyśpiewkami | Streszczenie w języku polskim PDF |
Feliks Tomaszewski | ||
Vol 3 (2018) | Tworzenie demokratycznego obywatelstwa nauczyciela w systemie wyższej edukacji pedagogicznej | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Volodymyr Pogrebnyak | ||
Vol 5 (2020) | Ucieczka od etymologii? Korpusowe studium polskich przysłówków wzmacniających | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Katarzyna Dziwirek | ||
Vol 1 (2016) | Uczenie się a mechanizmy neuroplastyczności | Streszczenie w języku polskim PDF |
Jolanta Panasiuk | ||
Vol 3 (2018) | Udział Polek w przedwojennym językoznawstwie – rekonesans badawczy | Streszczenie w języku polskim PDF |
Katarzyna Skowronek | ||
Vol 4 (2019) | Ukryte programy ewaluacji edukacyjnej | Streszczenie w języku polskim PDF |
Justyna Nowotniak | ||
Vol 4 (2019) | Umiejętność czytania i pisania na Węgrzech – krótki raport na podstawie wyników przeprowadzonych projektów | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Ildikó Szabó | ||
Vol 5 (2020) | W imię spotkania. Antroponomastyka – lektura – etyka | Streszczenie w języku polskim PDF |
Małgorzata Wójcik-Dudek | ||
Vol 8 (2023) | W poszukiwaniu „pierwszego”, wspólnotowego języka. Refleksje fizyka | Streszczenie w języku polskim PDF |
Ryszard Horodecki | ||
Vol 7 (2022) | W świecie niepełnosprawności. Kilka refleksji wokół filmu Stephena Chbosky’ego „Cudowny chłopak” | Streszczenie w języku polskim PDF |
Małgorzata Gajak-Toczek | ||
Vol 5 (2020) | Wartość kompetencji międzykulturowych | Streszczenie w języku polskim PDF |
Ewa Głażewska | ||
Vol 2 (2017) | Wideoliteratura jako ekspresja pełni emocjonalnego doświadczenia | Streszczenie w języku polskim PDF |
Anna Ślósarz | ||
Vol 8 (2023) | Wiedza o umyśle w dydaktyce polonistycznej. O potrzebie nowej integracji | Streszczenie w języku polskim PDF |
Aneta Grodecka | ||
Vol 1 (2016) | Wieloaspektowa rola logopedów w USA | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Lemmietta McNeilly | ||
Vol 7 (2022) | Właściwości dyspozycyjnego komponentu percepcji społecznej przedszkolaków z porażeniem mózgowym | Streszczenie w języku polskim PDF (Русский) |
Vadym Kobylchenko, Iryna Omelchenko | ||
Vol 2 (2017) | Właściwości mówienia nastolatków w warunkach informacyjnego społeczeństwa | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Olha Hubar | ||
Vol 7 (2022) | Wobec „Pana Tadeusza”. Z uczniowskiej recepcji | Streszczenie w języku polskim PDF |
Sandra Kaszubowska | ||
Vol 8 (2023) | Wojna kulturowa i nauka rozmowy. Polonista walczący, polonista budujący | Streszczenie w języku polskim PDF |
Krzysztof Biedrzycki | ||
Vol 8 (2023) | Wprowadzenie | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Beata Brzozowska-Zburzyńska, Angel Díaz-Pintado Hilario | ||
Vol 8 (2023) | Wprowadzenie | Streszczenie w języku polskim PDF |
Beata Brzozowska-Zburzyńska, Angel Díaz-Pintado Hilario | ||
Vol 7 (2022) | Wprowadzenie | Szczegóły PDF |
Przemysław Łozowski, Taras Shmiher | ||
Vol 6 (2021) | Wprowadzenie | Szczegóły PDF |
Keiji Sato, Sylwia Olejarz | ||
Vol 1 (2016) | Wprowadzenie | Szczegóły PDF |
Tomasz Woźniak | ||
Vol 6 (2021) | Wprowadzenie | Szczegóły PDF (English) |
Keiji Sato, Sylwia Olejarz | ||
151 - 175 z 188 elementów | << < 2 3 4 5 6 7 8 > >> |