Numéro | Titre | |
Vol. 6 (2021) | Traumatyzować czy tabuizować? Narracje holokaustowe w literaturze dziecięcej | Résumé PDF (Język Polski) |
Krzysztof Rybak | ||
Vol. 8 (2023) | Tryptyk przekorny z ideologicznymi przyśpiewkami | Résumé PDF (Język Polski) |
Feliks Tomaszewski | ||
Vol. 1 (2016) | Uczenie się a mechanizmy neuroplastyczności | Résumé PDF (Język Polski) |
Jolanta Panasiuk | ||
Vol. 3 (2018) | Udział Polek w przedwojennym językoznawstwie – rekonesans badawczy | Résumé PDF (Język Polski) |
Katarzyna Skowronek | ||
Vol. 4 (2019) | Ukryte programy ewaluacji edukacyjnej | Résumé PDF (Język Polski) |
Justyna Nowotniak | ||
Vol. 7 (2022) | Valeurs pragmatiques du discours violent dans des comédies de Molière | Résumé PDF |
Amri Kais | ||
Vol. 5 (2020) | W imię spotkania. Antroponomastyka – lektura – etyka | Résumé PDF (Język Polski) |
Małgorzata Wójcik-Dudek | ||
Vol. 8 (2023) | W poszukiwaniu „pierwszego”, wspólnotowego języka. Refleksje fizyka | Résumé PDF (Język Polski) |
Ryszard Horodecki | ||
Vol. 7 (2022) | W świecie niepełnosprawności. Kilka refleksji wokół filmu Stephena Chbosky’ego „Cudowny chłopak” | Résumé PDF (Język Polski) |
Małgorzata Gajak-Toczek | ||
Vol. 5 (2020) | Wartość kompetencji międzykulturowych | Résumé PDF (Język Polski) |
Ewa Głażewska | ||
Vol. 2 (2017) | Wideoliteratura jako ekspresja pełni emocjonalnego doświadczenia | Résumé PDF (Język Polski) |
Anna Ślósarz | ||
Vol. 8 (2023) | Wiedza o umyśle w dydaktyce polonistycznej. O potrzebie nowej integracji | Résumé PDF (Język Polski) |
Aneta Grodecka | ||
Vol. 7 (2022) | Wobec „Pana Tadeusza”. Z uczniowskiej recepcji | Résumé PDF (Język Polski) |
Sandra Kaszubowska | ||
Vol. 8 (2023) | Wojna kulturowa i nauka rozmowy. Polonista walczący, polonista budujący | Résumé PDF (Język Polski) |
Krzysztof Biedrzycki | ||
Vol. 8 (2023) | Wprowadzenie | Résumé PDF (Język Polski) |
Beata Brzozowska-Zburzyńska, Angel Díaz-Pintado Hilario | ||
Vol. 6 (2021) | Wprowadzenie | Détails PDF (Język Polski) |
Keiji Sato, Sylwia Olejarz | ||
Vol. 1 (2016) | Wprowadzenie | Détails PDF (Język Polski) |
Tomasz Woźniak | ||
Vol. 2 (2017) | Wprowadzenie | Détails PDF (Język Polski) |
Bogusław Skowronek | ||
Vol. 5 (2020) | Wprowadzenie | Résumé PDF (Język Polski) |
Maria Wacławek | ||
Vol. 7 (2022) | Wprowadzenie | Détails PDF (Język Polski) |
Przemysław Łozowski, Taras Shmiher | ||
Vol. 6 (2021) | Wprowadzenie | Détails PDF (English) |
Keiji Sato, Sylwia Olejarz | ||
Vol. 6 (2021) | Współczesna młodomowa. Lingwistyczno-kulturowe konceptualizacje zjawiska | Résumé PDF (Język Polski) |
Anna Wileczek | ||
Vol. 6 (2021) | Wspominając Rosę Maríę i Alejandra Rússovichów, czyli jak nocnik Gombrowicza wędrował z Argentyny do Polski | Résumé PDF (Język Polski) |
Pau Freixa Terradas | ||
Vol. 4 (2019) | Wstęp | Détails PDF (Język Polski) |
Klaudia Bednárová-Gibová | ||
Vol. 4 (2019) | Wstęp | Détails PDF (English) |
Klaudia Bednárová-Gibová | ||
151 - 175 de 188 éléments | << < 2 3 4 5 6 7 8 > >> |