|
Выпуск |
Название |
|
Том 3 (2018) |
Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „Język jako narzędzie opisywania, opowiadania i objaśniania świata”, 27–29 maja 2018 roku, Białka |
Подробности
PDF (Język Polski)
|
Izabela Puchala |
|
Том 3 (2018) |
Exotic Cuisine in a Translatological Context |
Аннотация
PDF (English)
|
Ivana Styková |
|
Том 3 (2018) |
O etyce komunikacji. Sprawozdanie z konferencji |
Подробности
PDF (Język Polski)
|
Robert Litwiński |
|
Том 3 (2018) |
Stories Behind Words of Emotions: Ways to Assess the 1076 Kyivan Literary Monument in Contemporary Ukrainian and English Translations |
Аннотация
PDF (English)
|
Taras Shmiher |
|
Том 3 (2018) |
Forming Democratic Citizenship of a Teacher in the System of Higher Pedagogical Education |
Аннотация
PDF (English)
|
Volodymyr Pogrebnyak |
|
Том 5 (2020) |
“Polish for Everyone”. A Few Notes on the Oldest Textbooks for Learners of Polish in the Czech Republic |
Аннотация
PDF (English)
|
Renata Rusin Dybalska |
|
Том 8 (2023) |
„Co za małpa, proszę pana!”, czyli o „adopcji” szympansa albo nowych wymiarach starej bio-wspólnoty |
Аннотация
PDF (Język Polski)
|
Janusz Waligóra |
|
Том 3 (2018) |
„Lajfstajl” rodzica blogera: kierowanie życiem czy kreowanie życia? |
Аннотация
PDF (Język Polski)
|
Patrycja Bilińska |
|
Том 5 (2020) |
„Róbmy swoje!”, czyli ethos inteligencki w nowoczesnej parenezie Wojciecha Młynarskiego |
Аннотация
PDF (Język Polski)
|
Aneta Wysocka |
|
Том 8 (2023) |
„Swój” i „obcy”, Polak i nie-Polak w wybranych tekstach obowiązkowych i uzupełniających podstawy programowej dla szkoły podstawowej (klasy VII–VIII) |
Аннотация
PDF (Język Polski)
|
Paweł Sporek |
|
Том 5 (2020) |
„W nieoczekiwanych chwilach empatii” – dydaktyka uważności wobec poezji Elizabeth Bishop |
Аннотация
PDF (Język Polski)
|
Agata Patalas |
|
Том 5 (2020) |
«Дома», или учебник для родителей Антона Чехова |
Аннотация
PDF
|
Artur Sadecki |
|
Том 5 (2020) |
Aesthetotherapeutic Ways of the Formation of the Worldview Culture in Future Primary School Teachers |
Аннотация
PDF (English)
|
Yuliia Kulimova |
|
Том 7 (2022) |
Agresja językowa w komunikacji dydaktycznej (wybrane problemy) |
Аннотация
PDF (Język Polski)
|
Danuta Krzyżyk |
|
Том 2 (2017) |
Ciało, emocje, rozum – raz jeszcze o mechanizmach odbioru filmu |
Аннотация
PDF (Język Polski)
|
Bogusław Skowronek |
|
Том 8 (2023) |
Cicha, daleka, zamknięta… O doświadczaniu przyjaźni przez szóstoklasistów podczas pandemii |
Аннотация
PDF (Język Polski)
|
Maria Groenwald |
|
Том 8 (2023) |
Co matematyka ma do zaoferowania humaniście? Słów kilka o matematyce i jej nauczaniu |
Аннотация
PDF (Język Polski)
|
Tomasz Szarek |
|
Том 1 (2016) |
Competency-based Education in Communication Sciences and Disorders: The Proposal of a New Curriculum |
Аннотация
PDF (English)
|
Haydée F. Wertzner, Fernanda Dreux M. Fernandes |
|
Том 8 (2023) |
Ćwiczenia praktyczne w szkole średniej w czasie pandemii oczami studentów polonistyki |
Аннотация
PDF (Język Polski)
|
Małgorzata Gajak-Toczek |
|
Том 5 (2020) |
Cyprian Kamil Norwid z perspektywy współczesnej szkolnej recepcji i w odbiorze lokalnego środowiska |
Аннотация
PDF (Język Polski)
|
Wioletta Żórawska |
|
Том 4 (2019) |
Czemu służy ocenianie na uczelni – o celach i cechach oceniania z perspektywy studentów |
Аннотация
PDF (Język Polski)
|
Bernadeta Niesporek-Szamburska |
|
Том 3 (2018) |
Definicje kognitywne osoby niepełnosprawnej intelektualnie – na wybranych przykładach |
Аннотация
PDF (Język Polski)
|
Urszula Jęczeń, Magdalena Saj |
|
Том 2 (2017) |
DEVELOPMENT OF PSYCHOSOCIAL COMPETENCE FOR PRETEENS WITH DEVELOPMENTAL DELAY |
Аннотация
|
Tatiana Kalinina |
|
Том 6 (2021) |
Development of the Early Support System for Young Children in Ukraine: The Periods of System Formation |
Аннотация
PDF (English)
|
Svitlana Khomenko |
|
Том 6 (2021) |
Diagnostics of the Parameters of the Syllaborhythmic Speech Structure in Pre-School Children with Complex Disoders |
Аннотация
PDF (English)
|
Nataliia Babych, Kateryna Tychyna |
|
1 - 25 из 188 результатов |
1 2 3 4 5 6 7 8 > >> |