|
Выпуск |
Название |
|
Том 8 (2023) |
Homo faber w (glotto)dydaktyce polonistycznej. O twórczym wykorzystaniu wzoru i roli nauczyciela |
Аннотация
PDF (Język Polski)
|
Maria Wacławek |
|
Том 6 (2021) |
Humanistyka ekologiczna w edukacji polonistycznej, czyli o zielonym czytaniu legend o jeziorze Gopło |
Аннотация
PDF (Język Polski)
|
Bernadeta Niesporek-Szamburska |
|
Том 5 (2020) |
ICT, Media and Education – Some Considerations from the Brazilian Scenario |
Аннотация
PDF (English)
|
Fabiana Diniz Kurtz, Denilson Rodrigues da Silva |
|
Том 2 (2017) |
Ideas of Citizenship and Citizenship Education in Canada |
Аннотация
PDF (English)
|
Volodymyr Pogrebnyak |
|
Том 4 (2019) |
Instrumente für die Reflexion. Zur Funktion und Erstellung von Reflexionsinstrumenten im universitären Kontext |
Аннотация
PDF (Deutsch)
|
Ilona Feld-Knapp, Alessa Weimann |
|
Том 8 (2023) |
Introduction |
Аннотация
PDF (English)
|
Beata Brzozowska-Zburzyńska, Angel Díaz-Pintado Hilario |
|
Том 5 (2020) |
Introduction |
Аннотация
PDF (English)
|
Maria Wacławek |
|
Том 7 (2022) |
Introduction |
Подробности
PDF (English)
|
Przemysław Łozowski, Taras Shmiher |
|
Том 7 (2022) |
Jacek Idzi Przybylski i „młódź” poetycka w „Nowym Parnasie” Franciszka Morawskiego |
Аннотация
PDF (Język Polski)
|
Artur Timofiejew |
|
Том 8 (2023) |
Jacka Kaczmarskiego wizja świata i człowieka (na przykładzie piosenki „Wojna postu z karnawałem”) |
Аннотация
PDF (Język Polski)
|
Aleksandra Nowak |
|
Том 7 (2022) |
Jak pomóc dziecku w nauce czytania? Propozycje rozwiązań dydaktycznych |
Аннотация
PDF (Język Polski)
|
Magdalena Marzec-Jóźwicka |
|
Том 5 (2020) |
Jaką wartością jest naród? Rozważania na marginesie „Narodzin narodu” Kamila Polaka |
Аннотация
PDF (Język Polski)
|
Maria Dorota Szoska |
|
Том 5 (2020) |
Jasna, promienna i optymistyczna – o wartościach opowiadań Zofii Żurakowskiej |
Аннотация
PDF (Język Polski)
|
Elżbieta Kruszyńska |
|
Том 6 (2021) |
Klasyka literatury dziecięcej. Definicje – ideologie – koncepcje teoretyczne |
Аннотация
PDF (Język Polski)
|
Maciej Skowera |
|
Том 8 (2023) |
Koncepcja „przeczarowania” świata jako sposób na dekonstrukcję obrazu wspólnoty. Wokół wystawy Małgorzaty Mirgi-Tas |
Аннотация
PDF (Język Polski)
|
Maria Dorota Szoska |
|
Том 6 (2021) |
Konstrukty wolności w literaturze dziecięcej na przykładzie twórczości Tiny Oziewicz |
Аннотация
PDF (Język Polski)
|
Magdalena Kuczaba-Flisak |
|
Том 1 (2016) |
Krakowska szkoła językoznawczej logopedii – przeszłość, teraźniejszość, przyszłość |
Аннотация
PDF (Język Polski)
|
Mirosław Michalik |
|
Том 5 (2020) |
Kulturbedingte Symbolkraft von Farben am Beispiel von Gelb |
Аннотация
PDF (Deutsch)
|
Patrizio Maloggi |
|
Том 6 (2021) |
L’enseignement préscolaire à Madagascar : État des lieux et défi au développement au XXIème siècle |
Аннотация
PDF (Français (France))
|
Andrianasy Angelo Djistera |
|
Том 6 (2021) |
L’éthique de la resocialisation de l’enfant dans « Conflit familial » d’Uwineza G. Sabano : de l’urgence d’une exorcisation à l’impératif d’un renouvellement de comportements |
Аннотация
PDF (Français (France))
|
Pierre Suzanne Eyenga Onana |
|
Том 7 (2022) |
L’expression des émotions par les animaux anthropomorphisés et par les humains en littérature de jeunesse : une étude comparative de quelques albums |
Аннотация
PDF (Français (France))
|
Anne-Marie Dionne |
|
Том 8 (2023) |
La langue française et la coopération internationale dans le système éducatif malgache |
Аннотация
PDF (Français (France))
|
Andrianasy Angelo Djistera |
|
Том 2 (2017) |
La métonymie en tant qu’une relation caractéristique du langage des émotions |
Аннотация
PDF (Français (France))
|
Anna Krzyżanowska |
|
Том 2 (2017) |
Les émotions, tremplin ou écueil dans l’apprentissage d’une langue étrangère ? |
Аннотация
PDF (Français (France))
|
Estela Klett |
|
Том 4 (2019) |
Literacy in Hungary – a Short Report Based on the Results of Literacy Projects |
Аннотация
PDF (English)
|
Ildikó Szabó |
|
51 - 75 из 188 результатов |
<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 > >> |