Edukacja podmiotowa a twórczość w kl. I–III
Streszczenie w języku polskim
Słowa kluczowe
Pełny tekst:
PDFBibliografia
Bałachowicz J. (2009). Style działań edukacyjnych nauczycieli klas początkowych. Między uprzedmiotowieniem a podmiotowością. Wydawnictwo WSP TWP, Warszawa.
Kofta M. (1989). Podmiotowość w doświadczeniach wychowawczych dzieci i młodzieży. Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa.
Kozielecki J. (1970). Rozwiązywanie problemów. PZWS, Warszawa.
Kozielecki J. (2001). Psychotransgresjonizm: nowy kierunek psychologii. Wydawnictwo „Żak”, Warszawa.
Lewowicki T. (1994). Przemiany oświaty: szkice o ideach i praktykach edukacyjnych. Wydawnictwo „Żak”, Warszawa.
Łobocki M. (2004). Altruizm a wychowanie. Wydawnictwo UMCS, Lublin.
Magda-Adamowicz M. (2009). Uwarunkowania efektywności kształcenia nauczycieli klas I–III w zakresie twórczości pedagogicznej. Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórskiego, Zielona Góra.
Magda-Adamowicz M., Paszenda I. (2010). Treningi twórczości a umiejętności zawodowe. Wydawnictwo A. Marszałek, Toruń.
Nęcka E. (2001). Psychologia twórczości. Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk.
Popek S. (2003). Człowiek jako jednostka twórcza. Wydawnictwo UMCS, Lublin.
Popławska A. (2010). Podmiotowość ucznia – dekalog uwarunkowań. W: A. Karpińska (red.). Dialog o edukacji wobec zmian w globalizującym się świecie. Trans Humana Wydawnictwo Uniwersyteckie, Białystok.
Schulz R. (1994). Twórczość pedagogiczna. Instytut Badań Edukacyjnych, Warszawa.
Sztompka P. (1988). Socjologiczna teoria podmiotowości. W: P. Buczkowski, R. Cichocki (red.). Podmiotowość: możliwości – rzeczywistość – konieczność. Wydawnictw Ośrodka Analiz Społecznych ZMW, Poznań.
DOI: http://dx.doi.org/10.17951/lrp.2015.34.2.28
Data publikacji: 2015-09-25 09:11:50
Data złożenia artykułu: 2015-09-02 12:56:56
Statystyki
Wskaźniki
Prawa autorskie (c) 2015 Marzenna Magda-Adamowicz
Powyższa praca jest udostępniana na lcencji Creative Commons Attribution 4.0 International License.