|
Numer |
Tytuł |
|
Vol 42, No 3 (2023) |
Przygotowanie absolwentów studiów filologicznych do nauczania specjalistycznych odmian języka angielskiego na poziomie akademi |
Streszczenie w języku polskim
|
Patrycja Małgorzata Linkiewicz |
|
Vol 42, No 4 (2023) |
Sprawstwo nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w pracy z podręcznikiem szkolnym |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Marzenna Nowicka |
|
Vol 43, No 1 (2024) |
Ocena funkcjonalna w doświadczeniach nauczycieli w projekcie Specjalistycznych Centrów Wspierających Edukację Włączającą. Doniesienie z badań |
Streszczenie w języku polskim
|
Beata Teresa Jachimczak, Dorota Podgórska-Jachnik |
|
Vol 42, No 3 (2023) |
Resilience nauczycieli w Polsce – rola czynników socjodemograficznych i zawodowych |
Streszczenie w języku polskim
|
Magdalena Anna Boczkowska |
|
Vol 43, No 2 (2024) |
Superwizja w edukacji: nowy model wsparcia i rozwoju zawodowego nauczycieli |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Justyna Maria Siemionow |
|
Vol 41, No 1 (2022) |
W poszukiwaniu nauczycielskiego oporu – na podstawie narracji nauczycieli |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Małgorzata Marta Zalewska-Bujak |
|
Vol 35, No 3 (2016) |
Kompetencje nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej w szkole ogólnodostępnej w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Marta Uberman, Aleksandra Mach |
|
Vol 35, No 3 (2016) |
Edukacja zdrowotna w kształceniu językowym w świetle analizy podstawy programowej i podręczników do nauki języków obcych |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Agnieszka Buczak |
|
Vol 36, No 3 (2017) |
Tak dalecy czy/i tak bliscy? Obraz Czechów w percepcji polskich nauczycieli |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Anna Szafrańska |
|
Vol 37, No 1 (2018) |
Rola szkoły w procesie konstruowania przez dziecko roli czwartoklasisty |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Renata Michalak |
|
Vol 37, No 1 (2018) |
Koncepcje edukacji przyrodniczej w klasach I–III studentów – przyszłych nauczycieli |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Małgorzata Głoskowska-Sołdatow |
|
Vol 37, No 2 (2018) |
Przygotowanie nauczycieli szkoły podstawowej na poziomie uniwersyteckim: aspekt teoretyczno-praktyczny |
Streszczenie w języku polskim
|
Nataliya Machynska |
|
Vol 37, No 3 (2018): Redaktor tomu: Anna Bieganowska-Skóra |
Orientacja przyszłych nauczycieli oparta na wartościach humanistycznych i zawodowych |
Streszczenie w języku polskim
|
Leonid Orshanskyі |
|
Vol 38, No 3 (2019): Rzeczywistość w aspekcie zdrowia i edukacji, redakcja naukowa: Izabella Łukasik, Urszula Olejnik, Anna Grabowiec |
Style poczucia humoru nauczycieli według modelu Roda Martina. Badania pilotażowe |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Urszula Olejnik |
|
Vol 38, No 3 (2019): Rzeczywistość w aspekcie zdrowia i edukacji, redakcja naukowa: Izabella Łukasik, Urszula Olejnik, Anna Grabowiec |
Postawy zawodowe nauczycieli a ich motywacja osiągnięć |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Anna Monika Kopacz |
|
Vol 35, No 1 (2016) |
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w szkole – między rutyną a refleksyjną praktyką |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Barbara Skałbania, Teresa Lewandowska-Kidoń |
|
Vol 39, No 2 (2020): Człowiek – wartości – wychowanie, redakcja naukowa: Teresa Zubrzycka-Maciąg, Magdalena Barabas, Joanna Wrótniak |
Współpraca nauczycieli z rodzicami – systemowe propozycje rozwiązań |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Anna Gulczyńska |
|
Vol 40, No 1 (2021) |
Wywiadówka jako przestrzeń procedur i rytuałów. O oficjalności i obligatoryjności |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Barbara Lulek |
|
Vol 40, No 1 (2021) |
Indywidualne teorie pedagogiczne nauczycieli na temat szkoły, jako miejsca rozwijania kreatywności oraz samodzielności myślenia i działania uczniów (raport z badań) |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Bożena Dusza |
|
Vol 40, No 4 (2021) |
Oddalenie od przeszłości – tęsknota za „rdzenną krainą”: namysł nad subiektywnymi doświadczeniami przełomu 1989 wśród wschodnioniemieckich nauczycieli |
Streszczenie w języku polskim
|
Dobrochna Anna Hildebrandt-Wypych |
|
Vol 38, No 3 (2019): Rzeczywistość w aspekcie zdrowia i edukacji, redakcja naukowa: Izabella Łukasik, Urszula Olejnik, Anna Grabowiec |
Kompetencje medialne nauczycieli w dobie nowych technologii. Kilka refleksji socjologa i kulturoznawcy |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Małgorzata Gruchoła |
|
1 - 21 z 21 elementów |
|