|
Issue |
Title |
|
Vol 40, No 4 (2021) |
Anxiety Management at the Time of COVID-19: the Contribution of Physical Activity in Childhood |
Abstract
PDF
|
Manuela Valentini, Gloria Giardina |
|
Vol 40, No 4 (2021) |
Children of Prisoners at School – Needs, Threats and Support Possibilities |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Sonia Dzierzyńska-Breś |
|
Vol 40, No 4 (2021) |
Possibilities of Cultural Participation of Children and Youth People in the Cultural Education Projects of the "Bardzo Młoda Kultura" ("Very Young Culture") Programme - between Agency and Subordination |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Sylwia Słowińska |
|
Vol 40, No 2 (2021) |
Parents and school in the process of education of foster children – the division of responsibility from the perspective of parents. A research report |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Urszula Bartnikowska, Katarzyna Ćwirynkało |
|
Vol 39, No 3 (2020): Uwarunkowania przemian w edukacji, redakcja naukowa: Jolanta Andrzejewska |
Test Rozwoju Językowego (TRJ) as a psychometric tool for diagnosing developmental language disorders in Polish speaking children |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Magdalena Smoczyńska |
|
Vol 39, No 1 (2020): Z dziejów edukacji i wychowania (II połowa XIX wieku i wiek XX), redakcja naukowa Barbara Kalinowska-Witek |
Child custody in Poland and its reception in Ukraine: historiography of the problem |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Marija Czepil, Oresta Karpenko |
|
Vol 39, No 3 (2020): Uwarunkowania przemian w edukacji, redakcja naukowa: Jolanta Andrzejewska |
Mobile school in the process of upbringing and educating children from the risk setting |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Kinga Konieczny-Pizoń |
|
26 - 32 of 32 Items |
<< < 1 2 |