|
Numer |
Tytuł |
|
Vol 43, No 2 (2024) |
Typologia nauczyciela(ek) edukacji wczesnoszkolnej – doniesienie z badań |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Ewa Magdalena Sosnowska-Bielicz |
|
Vol 42, No 4 (2023) |
Potencjalne i rzeczywiste znaczenie montessoriańskiego środowiska uczenia się |
Streszczenie w języku polskim
|
Beata Zuzanna Bednarczuk |
|
Vol 42, No 3 (2023) |
Niecodzienność szkolna uczniów klas I-III w czasie pandemii COVID-19. Dziecięce tworzenie społecznego życia w sytuacji kryzysowej |
Streszczenie w języku polskim
|
Józefa Bałachowicz |
|
Vol 43, No 2 (2024) |
Teatr w szkole: efektywna i przyjemna nauka |
Streszczenie w języku polskim
|
Manuela Valentini, Clara Magazzino |
|
Vol 42, No 2 (2023) |
Korzyści z jogi i medytacji w wieku rozwojowym praktykowanej w szkole, aby zrelaksować ciało i umysł |
Streszczenie w języku polskim
|
Manuela Valentini, Eleonora Raschi |
|
Vol 42, No 4 (2023) |
Przestrzeń edukacyjna w edukacji włączającej (edukacji dla wszystkich) – wyzwania w pracy z grupą/klasą zróżnicowaną |
Streszczenie w języku polskim
|
Iwona Bożena Chrzanowska |
|
Vol 42, No 2 (2023) |
Szkoła jako miejsce dzieciństwa. Z doświadczeń uczniów klasy III szkoły podstawowej |
Streszczenie w języku polskim
|
Barbara Lulek |
|
Vol 35, No 1 (2016) |
Rola pedagoga szkolnego w opiniach studentów pedagogiki |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Wiesława Walc |
|
Vol 36, No 1 (2017) |
Afektywne znaczenia doświadczeń szkolnych absolwentów klas Montessori – doniesienia badawcze |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Beata Bednarczuk |
|
Vol 38, No 3 (2019): Rzeczywistość w aspekcie zdrowia i edukacji, redakcja naukowa: Izabella Łukasik, Urszula Olejnik, Anna Grabowiec |
Wzorzec osobowy nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej – perspektywa nauczyciela |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Ewa Magdalena Sosnowska-Bielicz |
|
Vol 43, No 1 (2024) |
Efektywność Treningu Zastępowania Agresji w rozwijaniu umiejętności społecznych uczniów klas starszych szkoły podstawowej |
Streszczenie w języku polskim
|
Katarzyna Wołk |
|
Vol 32 (2013) |
Nawyki żywieniowe a otyłość dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Ewa Sosnowska-Bielicz, Joanna Wrótniak |
|
Vol 39, No 3 (2020): Uwarunkowania przemian w edukacji, redakcja naukowa: Jolanta Andrzejewska |
Literatura dla dzieci jako przestrzeń wczesnej edukacji w kontekście kanonu lektur |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Alicja Ungeheuer-Gołąb |
|
Vol 35, No 3 (2016) |
Szkoła i nauczyciel wobec współczesnych wyzwań promocji zdrowia dzieci i młodzieży |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Anna Gaweł |
|
Vol 39, No 1 (2020): Z dziejów edukacji i wychowania (II połowa XIX wieku i wiek XX), redakcja naukowa Barbara Kalinowska-Witek |
Czasopismo „Muzeum” w dyskusji o zadaniach wychowawczych szkoły na przełomie XIX i XX wieku |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Elżbieta Dolata |
|
Vol 38, No 3 (2019): Rzeczywistość w aspekcie zdrowia i edukacji, redakcja naukowa: Izabella Łukasik, Urszula Olejnik, Anna Grabowiec |
Uczeń zdolny w rzeczywistości polskiej szkoły |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Agnieszka Bochniarz, Anna Grabowiec |
|
Vol 38, No 3 (2019): Rzeczywistość w aspekcie zdrowia i edukacji, redakcja naukowa: Izabella Łukasik, Urszula Olejnik, Anna Grabowiec |
Profilaktyka agresji w pracy nauczyciela w perspektywie edukacyjnej analizy transakcyjnej |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Dorota Pankowska |
|
Vol 39, No 2 (2020): Człowiek – wartości – wychowanie, redakcja naukowa: Teresa Zubrzycka-Maciąg, Magdalena Barabas, Joanna Wrótniak |
Prawa dziecka we współczesnej szkole – doświadczenia studentów pedagogiki |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Wiesława Walc |
|
Vol 37, No 1 (2018) |
Szanse wychowania ku wartościom w aktualnej podstawie programowej w świetle integralnego rozwoju dziecka w młodszym wieku szkolnym |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Marta Buk-Cegiełka |
|
Vol 38, No 1 (2019): Kreatywność w sztuce i edukacji, redakcja naukowa: Anna Żukowska, Wojciech Bobrowicz |
Kreatywność jako przedmiot i cel edukacji kulturalnej |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Urszula Lewartowicz |
|
Vol 38, No 1 (2019): Kreatywność w sztuce i edukacji, redakcja naukowa: Anna Żukowska, Wojciech Bobrowicz |
Wybrane aspekty wspierania kreatywności uczniów szkoły muzycznej I stopnia (w perspektywie nauczycieli) |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Damian Labiak |
|
Vol 38, No 1 (2019): Kreatywność w sztuce i edukacji, redakcja naukowa: Anna Żukowska, Wojciech Bobrowicz |
Badanie jako akt twórczy – refleksje na marginesie raportu z ogólnopolskich badań kompetencji muzycznych absolwentów I etapu edukacyjnego |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Agnieszka Weiner |
|
Vol 37, No 4 (2018) |
Nauczyciel w obliczu krzywdy dziecka |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Anna Grabowiec |
|
Vol 37, No 4 (2018) |
Wartości w pracy nauczyciela montessoriańskiego i tradycyjnego. Badania porównawcze |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Karolina Anna Zoszak-Łoskot |
|
Vol 35, No 1 (2016) |
Polska „szkoła twórcza” Henryka Rowida: implikacje dla rozwoju zawodowego |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Marian Piekarski |
|
1 - 25 z 64 elementów |
1 2 3 > >> |