|
Issue |
Title |
|
Vol 42, No 3 (2023) |
Working in Kindergarten through the Eyes of Preschool Education Teachers – Motives for Choosing the Profession, Daily Experiences, Needs |
Abstract
PDF
|
Magdalena Bartoszewicz |
|
Vol 42, No 3 (2023) |
Preparation of Foreign Language Graduates to Teach English for Specific Purposes at the Academic Level |
Abstract
PDF
|
Patrycja Małgorzata Linkiewicz |
|
Vol 43, No 2 (2024) |
Typology of Early Childhood Education Teachers – Research Report |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Ewa Magdalena Sosnowska-Bielicz |
|
Vol 43, No 2 (2024) |
The Early Education Teacher Facing the Issue of Thanatology |
Abstract
PDF
|
Anna Szkolak-Stępień |
|
Vol 42, No 2 (2023) |
Motives for Choosing a Profession and Teachers’ Job Satisfaction |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Katarzyna Nowosad |
|
Vol 42, No 4 (2023) |
Collaborative Learning with Students - the Relevance of Interpersonal Affordances in the Field of Assessment |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Zuzanna Zbróg |
|
Vol 43, No 2 (2024) |
Parents and Teachers in the Process of Functional Assessment - on the Example of Adaptive Skills of Children and Adolescents with Hearing Impairment |
Abstract
PDF
|
Katarzyna Ita Bieńkowska, Ewa Zyśk |
|
Vol 32 (2013) |
Higher Teacher Education Schools as a form of training visual arts education teachers for primary schools |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Anna Marta Żukowska |
|
Vol 42, No 2 (2023) |
Neuroticism and Emotional Intelligence of Polish Teachers |
Abstract
PDF
|
Marta Izabela Sterlus, Ryszarda Ewa Bernacka |
|
Vol 42, No 4 (2023) |
Forms of Education and the Teacher's Empowerment |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Małgorzata Kabat |
|
Vol 41, No 2 (2022) |
Polish Teachers’ Stress, Well-Being and Mental Health During Covid-19 Emergency Remote Education – a Review of The Empirical Data |
Abstract
PDF
|
Jacek Pyżalski, Wiesław Poleszak |
|
Vol 36, No 2 (2017) |
Reflexive approach in teaching students with visual impairment – selected theoretical issues |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Kornelia Czerwińska |
|
Vol 38, No 3 (2019): Rzeczywistość w aspekcie zdrowia i edukacji, redakcja naukowa: Izabella Łukasik, Urszula Olejnik, Anna Grabowiec |
Standard for personal educational education teacher – the teacher's perspective |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Ewa Magdalena Sosnowska-Bielicz |
|
Vol 39, No 2 (2020): Człowiek – wartości – wychowanie, redakcja naukowa: Teresa Zubrzycka-Maciąg, Magdalena Barabas, Joanna Wrótniak |
Aggressive behaviour by students towards religious education teachers |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Magdalena Barabas |
|
Vol 38, No 3 (2019): Rzeczywistość w aspekcie zdrowia i edukacji, redakcja naukowa: Izabella Łukasik, Urszula Olejnik, Anna Grabowiec |
Determinants of directed professional development of teachers in kindergarten conditions |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Angelika Barczyk-Nessel |
|
Vol 38, No 3 (2019): Rzeczywistość w aspekcie zdrowia i edukacji, redakcja naukowa: Izabella Łukasik, Urszula Olejnik, Anna Grabowiec |
Media education of teachers in the context of William F. Ogburn’s concept of cultural delay |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Marta Wrońska |
|
Vol 38, No 3 (2019): Rzeczywistość w aspekcie zdrowia i edukacji, redakcja naukowa: Izabella Łukasik, Urszula Olejnik, Anna Grabowiec |
Gifted student in the reality of the polish school |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Agnieszka Bochniarz, Anna Grabowiec |
|
Vol 38, No 3 (2019): Rzeczywistość w aspekcie zdrowia i edukacji, redakcja naukowa: Izabella Łukasik, Urszula Olejnik, Anna Grabowiec |
Preparation of students and teachers of physical education to work with children with cancer |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Anna Bochenek, Monika Ewa Drogosiewicz, Katarzyna Sierpotowska |
|
Vol 38, No 1 (2019): Kreatywność w sztuce i edukacji, redakcja naukowa: Anna Żukowska, Wojciech Bobrowicz |
Selected Aspects of Supporting the Creativity of First-Cycle Music School Students (in the Teachers’ Perspective) |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Damian Labiak |
|
Vol 37, No 4 (2018) |
A TEACHER FACING A CHILD'S HARM |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Anna Grabowiec |
|
Vol 37, No 4 (2018) |
Teacher role in engaging children during arts and technology classes at kindergarten: Outline of the problem |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Tymoteusz Ławecki, Ewa Maria Pasterniak-Kobyłecka |
|
Vol 37, No 4 (2018) |
Values in the work of Montessori and traditional teacher. Comparative study. |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Karolina Anna Zoszak-Łoskot |
|
Vol 37, No 1 (2018) |
Flexible Learning Space of the Child |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Jolanta Andrzejewska |
|
Vol 36, No 4 (2017) |
Media-IT Competences in Prospective Teachers |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Wacław Strykowski, Justyna Strykowska-Nowakowska |
|
Vol 39, No 2 (2020): Człowiek – wartości – wychowanie, redakcja naukowa: Teresa Zubrzycka-Maciąg, Magdalena Barabas, Joanna Wrótniak |
Educational and careful school function – challenges and threats |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Katarzyna Wołk |
|
1 - 25 of 50 Items |
1 2 > >> |