|
Numer |
Tytuł |
|
Vol 43, No 2 (2024) |
Motywacja osiągnięć licealistów w kontekście końca pandemii COVID-19 - przeciwstawienie przeszłości i teraźniejszości |
Streszczenie w języku polskim
|
Robert Opora, Katarzyna Nawrocka |
|
Vol 42, No 3 (2023) |
Niecodzienność szkolna uczniów klas I-III w czasie pandemii COVID-19. Dziecięce tworzenie społecznego życia w sytuacji kryzysowej |
Streszczenie w języku polskim
|
Józefa Bałachowicz |
|
Vol 40, No 4 (2021) |
Pokolenia wobec pandemii COVID-19 |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Agnieszka Ewa Barczykowska, Katarzyna Pawełek |
|
Vol 40, No 4 (2021) |
Zarządzanie lękiem w czasie pandemii COVID-19: wpływ aktywności fizycznej w dzieciństwie |
Streszczenie w języku polskim
|
Manuela Valentini, Gloria Giardina |
|
Vol 41, No 2 (2022) |
Wybrane uwarunkowania satysfakcji z życia młodych dorosłych w Polsce w czasie pandemii |
Streszczenie w języku polskim
|
Agnieszka Ewa Lewicka-Zelent, Wojciech Czerski |
|
Vol 41, No 2 (2022) |
Proces pozytywnej adaptacji do kształcenia zdalnego w czasie pandemii COVID-19 |
Streszczenie w języku polskim
|
Karolina Walczak-Człapińska, Gabriela Zuzanna Dobińska, Katarzyna Anna Okólska |
|
Vol 41, No 2 (2022) |
Życie, praca i edukacja w czasie pandemii (wybrane zagadnienia z perspektywy międzynarodowej) |
Streszczenie w języku polskim
|
Rafał Wiktor Piwowarski |
|
Vol 41, No 2 (2022) |
Pandemia w książkach dla dzieci: w stronę hipernowoczesnego społeczeństwa? Przypadek włoski |
Streszczenie w języku polskim
|
Andrea Dessardo |
|
Vol 41, No 2 (2022) |
Funkcjonowanie szkół specjalnych dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i wieloraką w czasie pandemii wirusa Covid-19 w Polsce |
Streszczenie w języku polskim
|
Anna Zamkowska |
|
Vol 41, No 3 (2022) |
Dynamika zmian zasobów osobistych studentów pedagogiki funkcjonujących w warunkach pandemii COVID-19 |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Ewa Kulawska |
|
Vol 40, No 3 (2021) |
Pandemia jako wyzwanie dla doradztwa zawodowego (w systemie oświaty) |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Joanna Agnieszka Nawój-Połoczańska |
|
Vol 41, No 3 (2022) |
Akademickie relacje interpersonalne w trakcie pandemicznej edukacji zdalnej w opiniach nauczycieli akademickich |
Streszczenie w języku polskim
|
Joanna Łukasiewicz-Wieleba, Miłosz Wawrzyniec Romaniuk |
|
Vol 41, No 3 (2022) |
Zdalne nauczanie jako trudne doświadczenie życiowe dzieci, rodziców i nauczycieli |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Bożena Matyjas |
|
Vol 41, No 3 (2022) |
Samopoczucie studentek w okresie pandemii w aspekcie duchowości |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Izabella Maria Łukasik |
|
Vol 41, No 4 (2022) |
Samoocena a samopoczucie uczniów w okresie pandemii |
Streszczenie w języku polskim
|
Agnieszka Bochniarz, Urszula Olejnik |
|
Vol 41, No 4 (2022) |
Kształcenie zawodowe w pandemii Covid-19: problemy i rekomendacje |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Beata Jakimiuk |
|
Vol 41, No 4 (2022) |
(Nie)wykorzystane szanse i korzyści człowieka uczącego się w czasie pandemii COVID-19 |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Agnieszka Roguska |
|
Vol 42, No 1 (2023) |
Poczucie własnej skuteczności a dobrostan psychiczny u studentów – moderacyjna rola postrzeganych pozytywnych zmian w funkcjonowaniu podczas pandemii COVID-19 |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Agnieszka Gabryś |
|
Vol 41, No 3 (2022) |
Transformatywna (?) zmiana zachowań wolnoczasowych studentów w czasie pandemii |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Piotr Paweł Błajet, Beata Przyborowska |
|
1 - 19 z 19 elementów |
|