Wyszukaj


 
Numer Tytuł
 
Vol 43, No 2 (2024) Motywacja osiągnięć licealistów w kontekście końca pandemii COVID-19 - przeciwstawienie przeszłości i teraźniejszości Streszczenie w języku polskim
Robert Opora, Katarzyna Nawrocka
 
Vol 42, No 3 (2023) Niecodzienność szkolna uczniów klas I-III w czasie pandemii COVID-19. Dziecięce tworzenie społecznego życia w sytuacji kryzysowej Streszczenie w języku polskim
Józefa Bałachowicz
 
Vol 40, No 4 (2021) Pokolenia wobec pandemii COVID-19 Streszczenie w języku polskim  PDF
Agnieszka Ewa Barczykowska, Katarzyna Pawełek
 
Vol 40, No 4 (2021) Zarządzanie lękiem w czasie pandemii COVID-19: wpływ aktywności fizycznej w dzieciństwie Streszczenie w języku polskim
Manuela Valentini, Gloria Giardina
 
Vol 41, No 2 (2022) Wybrane uwarunkowania satysfakcji z życia młodych dorosłych w Polsce w czasie pandemii Streszczenie w języku polskim
Agnieszka Ewa Lewicka-Zelent, Wojciech Czerski
 
Vol 41, No 2 (2022) Proces pozytywnej adaptacji do kształcenia zdalnego w czasie pandemii COVID-19 Streszczenie w języku polskim
Karolina Walczak-Człapińska, Gabriela Zuzanna Dobińska, Katarzyna Anna Okólska
 
Vol 41, No 2 (2022) Życie, praca i edukacja w czasie pandemii (wybrane zagadnienia z perspektywy międzynarodowej) Streszczenie w języku polskim
Rafał Wiktor Piwowarski
 
Vol 41, No 2 (2022) Pandemia w książkach dla dzieci: w stronę hipernowoczesnego społeczeństwa? Przypadek włoski Streszczenie w języku polskim
Andrea Dessardo
 
Vol 41, No 2 (2022) Funkcjonowanie szkół specjalnych dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i wieloraką w czasie pandemii wirusa Covid-19 w Polsce Streszczenie w języku polskim
Anna Zamkowska
 
Vol 41, No 3 (2022) Dynamika zmian zasobów osobistych studentów pedagogiki funkcjonujących w warunkach pandemii COVID-19 Streszczenie w języku polskim  PDF
Ewa Kulawska
 
Vol 40, No 3 (2021) Pandemia jako wyzwanie dla doradztwa zawodowego (w systemie oświaty) Streszczenie w języku polskim  PDF
Joanna Agnieszka Nawój-Połoczańska
 
Vol 41, No 3 (2022) Akademickie relacje interpersonalne w trakcie pandemicznej edukacji zdalnej w opiniach nauczycieli akademickich Streszczenie w języku polskim
Joanna Łukasiewicz-Wieleba, Miłosz Wawrzyniec Romaniuk
 
Vol 41, No 3 (2022) Zdalne nauczanie jako trudne doświadczenie życiowe dzieci, rodziców i nauczycieli Streszczenie w języku polskim  PDF
Bożena Matyjas
 
Vol 41, No 3 (2022) Samopoczucie studentek w okresie pandemii w aspekcie duchowości Streszczenie w języku polskim  PDF
Izabella Maria Łukasik
 
Vol 41, No 4 (2022) Samoocena a samopoczucie uczniów w okresie pandemii Streszczenie w języku polskim
Agnieszka Bochniarz, Urszula Olejnik
 
Vol 41, No 4 (2022) Kształcenie zawodowe w pandemii Covid-19: problemy i rekomendacje Streszczenie w języku polskim  PDF
Beata Jakimiuk
 
Vol 41, No 4 (2022) (Nie)wykorzystane szanse i korzyści człowieka uczącego się w czasie pandemii COVID-19 Streszczenie w języku polskim  PDF
Agnieszka Roguska
 
Vol 42, No 1 (2023) Poczucie własnej skuteczności a dobrostan psychiczny u studentów – moderacyjna rola postrzeganych pozytywnych zmian w funkcjonowaniu podczas pandemii COVID-19 Streszczenie w języku polskim  PDF
Agnieszka Gabryś
 
Vol 41, No 3 (2022) Transformatywna (?) zmiana zachowań wolnoczasowych studentów w czasie pandemii Streszczenie w języku polskim  PDF
Piotr Paweł Błajet, Beata Przyborowska
 
1 - 19 z 19 elementów

Wskazówki:

  • Wielkość znaków nie ma znaczenia
  • Spójniki są ignorowane
  • Wyszukaj dokładne wyrażenie przez umieszczenie go w cudzyszłowie, np. "Dolnośląska Szkoła Wyższa"
  • Wyklucz wyrażenie poprzedzając je znakiem -.